SAKITNYA CINTA..!!!  

Posted by minz_tondekan in

Kamu jahat…!!! Kamu kejam..!!!
Kamu tidak pernah ikhlas menerima diriku
Tapi.. bagaimana cara bisa aku melupakan dirimu
Kerna setiap malam lenaku dihantui bayang hitam mu
Bagaimana bisa aku membencimu
Kerna setiap malam tidurku ditemani suara manjamu
Dan.. bagaimana bisa aku memarahi mu
Kerna setiap malam tubuhku diselimuti hangat cintamu

SAYANG…aku sangat merindui dirimu
SWEETHEART…aku juga masih tetap menyintai dirimu
Oh kalbuku…terdayakah aku mencari penawar untuk mu
Setelah dirimu di tikam belati perpisahan
Oh cintaku…bisakah aku mencari teman untuk mu
Setelah diri mu telah ku semat cinta lamaku..?????

KEKASIH KU…walau seribu cara yang ku lakukan
Walau aku hidup seribu kali sekalipun
Engkau tidak pernah menerima diri ini lagi
Bahkan engkau tidak akan pernah mencintai ku lagi

Namun, apa yang bisa aku janjikan
Hati ini.. jiwa ini.. dan diri ini
Masih tetap ada kamu…
Masih tetap menyayangi mu…
Malah, masih tetap menyintai diri mu

“Luv u and miss u… my sweetheart”

(by : Gerhana Bulan)

This entry was posted on Saturday, August 2, 2008 at 1:14 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comments

Anonymous  

aiii...cm baru putus cinta jew??
terasa kemarahan dalam sajak ini..
btw saper ek gerhana bulan nie??
nk kenal leh????
huhuhu....

f : budak_plu

August 3, 2008 at 1:49 PM
Anonymous  

nak tanya kt gerhana bulan! sajak ni terhasil drpd pengalaman sebenar anda ka?sedih plak rasanya...

August 5, 2008 at 10:42 PM
Anonymous  

ummmm...apa pendapat anda tondekan tentang puisi ini????
terus terang saya katakan...
ya...terciptanya puisi ini adalah kerana munculnya pengalamnan sebenar yg telah ku rasai...
teruskan kesetiaan anda dengan blog ini k....
:)

August 13, 2008 at 4:09 PM
Anonymous  

cam tu ea?
bgus la...
mak kate masuk U bljar utk ms depan dan tmbh ilmu...
bukan tmbh kesedihan cnta...
-ultraman gaia-

December 30, 2008 at 4:58 PM

Post a Comment